Sweet Heart

Tuesday, April 3, 2018

Rambut baru

Weekend lepas pergi potong rambut harraz,panjang sangat dah rambutnya...alhamdulillah kali ni dia tak nangis macam sebelum-sebelum ni..jadi dapatla buat pesen rambut yang hensem sikit..kalau tak riau kalih kiri kalih kanan tak duk diam macamana nak wat rambut hensem..kali ni dah potong tengok raya nanti kena potong lagi ke tak..jenis rambut cepat panjang kena la selalu gunting.

Wednesday, February 7, 2018

Saya suka kucing


Assalamualaikum..gambar ni tahun lepas punya..banyak sgt simpan dalam fon..risau plak takut berat fon..jadi mama simpan sini je lah sebagai kenang kenangan di masa akan datang..nak main kucing betul x boleh sebab budak2 ni alah dengan bulu kucing..jadi main dengan patung kucing pun jadi lah..siap bagi makan biskut kucing tu 😅😅.