Sweet Heart

Friday, February 7, 2014

Sekolah Lagi


Allhamdulillah sebulan lebih sudah berlalu..kak long hepi dengan sekolah dia,selesai hal persekolahan sesi pagi,tengahari balik rumah makan,mandi,rehat kejap kemudia sambung sekolah KAFA pulak sebelah petang..hari pertama sekolah KAFA agak kesian tengok dia penat dan mengantuk sebab tak biasa.balik je dari sekolah pukul 5.30patang terus lena dalam kereta,masuk rumah sambung tido sampai la pagi esoknya baru bangun dan mandi2 pergi sekolah pulak..mama yang tengok pun tak sanggup rasa kesian rasa nak je suruh dia ponteng kelas,tapi tak apalah mungkin lama kelamaan dia akan biasa dengan keadaan dan suasana baru ni..alhamdulillah lihat lah sekarang dia dah tersenyum bila nak ke sekolah.

Hari Pertama
Minggu Kedua(mata mengantuk)
Sekarang