Sweet Heart

Monday, October 22, 2012

Sudah Tiba Masanya...

  Assalamualaikum..err..sebelum jari jemari terus menaip belum terlambat rasanya,TAHNIAH kepada pasukan bola sepak kelantan (TRW) kerana menang lagi yeah!!..
  ok berbalik pada topik asal,huh! baca topik je dah keluar ayat tu belum bercerita lagi...bukan mengeluh tapi hakikatnya itulah apa yang mama rasa bila terfikir je nak balik perlis,dah lama sangat dikampung rasa berat nya lah nak balik sana semula..setelah hampir 2bulan  papa berehat kat kampung alhamdulillah sudah sembuh sepenuhnya tapi belum boleh buat kerja-kerja berat..Sudah Tiba Masanya lepas raya kena balik perlis semula kan seronok kalau ayat tu boleh ditukar macam ni "Sudah Tiba Masanya pindah di kampung halaman" huhu belum ada rezeki la..insyallah lain hari lain tahun..ok lah kepada sahabat2 blogger mama...
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
-Ikhlas Daripada Kami Sekeluarga-

0 comments: