Sweet Heart

Wednesday, June 6, 2012

Episod cuti-cuti,cuci-cuci..

Assalamualaikum u olls..
aiseh baru balik cuti cuti setelah seminggu balik kampung halaman..balik perlis semula nah ambik ko adiah menanti,episod cuci mencuci la pulak,masuk2 rumah tengok kuali mama dah tercampak kat lantai,lantai dapur penuh dengan kesan air ujan yang dah kering,ni mesti hujan ribut yang kuat masa kami balik kampung..mop sudah,vacuum sudah,cuci baju pun sudah tinggal nak melipat je la bertimbun dah ni..puss semangat.
citer sikit la bab balik kampung baru ni musim cuti sekolah maknanya musim kenduri la,hari hari ada je jemputan kendurinya,ada jugak sampai 3,4 jemputan dalam satu hari..tapi tak yah risau la tu kami tak terlibat pon orang tua kami je yang terlibat..haha,yang gambar kat bawah ni kami terlibat secara langsung la,kenduri kesyukuran untuk sepupu mama yang dapat kerja PDRM nun kat sabah sana..uii rindunya sabah baa..gulai kawah 3ekor kambing,lama betul tak makan kambing..saja gak la alang2 dah semua ada kat kampung kenduri ramai.



tuan punya badan,err muka cam jambu jer leh jadi polis x nih haha..(jangan marah) tahniah la inspektor sahab nehi babujehe keja leklok yer.




2 comments:

MaMa NuRuL said...

syiok laa jengok kampung halaman

danishfamily said...

best nyer dpt kumpul rmai2 kn..