Sweet Heart

Sunday, April 15, 2012

Isi Masa Lapang

Dah lama tak tengok ulaq kata erisya,cuti sempena pertabalan baru ni papa bawak la pergi taman ular,pernah pergi dulu masa mula2 pindah sini lebih kurang 2tahun yang lepas la...erisya kecik lagi masa tu dah tak berapa ingat..dulu takut ular sekarang pegang pun berani...












Ular tedung sembur huh memang garang la ular ni,masa tengah nak ambik gambar dia lebarkan kepala dia patuk2 cermin dekat kamera sambil sembur2kan bisa dia...eee takut tengok.patut la dia dikurung dalam cermin.

1 comments:

MaMa NuRuL said...

ayo manyak berani itu kakak...huhuuu