Sweet Heart

Friday, March 23, 2012

Bunga daisy


Assalamualaikum...salam petang jumaat, baju kedua baju kebaya yang ni mama cari idea buat yang se simple yang boleh...tak larat dah nak bling2 yang sarat...kalau zaman belum ada anak kecik dulu boleh la buat tapi sekarang buat mana yang sempat je,mulanya ingat tak nak buat dah yang ni tapi mama dah terjahit dah sikit jadi nak tak nak kena habiskan la jugak...setelah 4hari menjahit malam nak balik kampung baru siap kul 4pagi gak la...pakai kenduri kat kampung ada pulak yang bertanya nak tempah..oh tidakkkk...terpaksa la jawab saya tak ambik tempahan jahit manik...menjahit sekadar suka suka untuk diri sendiri,anak2,dan keluarga terdekat je...ok stop la kisah bling..bling mama ni tunggu raya nanti la plak jika diizinkan allah s.w.t insyallah...

1 comments:

danishfamily said...

come..bulih buka utk tempahan jht manik aa tu