Sweet Heart

Friday, March 2, 2012

Bling..bling...

Sedikit busy sekarang ni sebab nak siapkan jahitan manik 2pasang baju mama untuk kenduri adik ipar (ayahju) errrrr....macam mama plak yang nak naik pelamin yer..orang lain yang nak kawin mama plak sibuk nak bling..bling,raya tahun lepas tak bleh nak bling..bling sebab sarat dah masa tu jadi qada' kenduri ni la,kenduri belah perempuanya minggu depan,belah lelaki lagi 2minggu,harap2 sempat siap la.dah lama rasanya tak jahit menjahit manik ni,rasa kaku plak jari jemari ni,dah la menjahit dengan anak kecik ni agak mencabar keimanan jugak la..tambahan sekarang ni adik hafiya tidurnya skejap2 je..banyak nak main..nak kena layan kerenah dia lak..ermmm....ok lah cau dulu nak sambung jahit plak sementara si kecik tengah tidur tu..

2 comments:

irma said...

hehe...sambung balik ye...lps lama cuti ye...mcm k.ima masa anak masa kecik lg sng dari bila dh besar...tension..ira asyik terabur kan je...

danishfamily said...

nnt tepek gambr bling2 yer