Sweet Heart

Sunday, February 12, 2012

Nur Eizyan Hafiya 5 Bulan


Adik hafiya dah masuk 5 bulan timbang dan cucuk baru ni berat badan 7.5kg patut la rasa cam nak semput je dukung dia naik tangga kuaters nih huh..kakaknya pulak suka sangat gomol dia,balik sekolah je terkam kat adik..eee adik kalau boleh bercakap mesti dah cakap 'rimas laaaa' heeee...tapi jaga2 walaupun adik belum boleh bercakap tapi adik ada senjata kalau tak cakau dia mesti tarik rambut kakak..ha rasakan ada hati nak buli org ya,kecik bukan sebarang keci..kecik2 cili padi tau hehe...

3 comments:

QasehSuci said...

uiksss...dah 7.5kg
nawal timbang mase 9 bln baru 7 kg tapi mayb sebab mase tu br baik demam...hafiya mesti bam bam nih..:)

erynonelove said...

Aa..memang bam bam dah ni..oo nawal demam ke sianya.

danishfamily said...

tembam nyer..damia pun blum cecah 7 kg ni..hihi