Sweet Heart

Monday, February 20, 2012

Baking Lagi..


Baking lagi...dah beberapa kali buat kek ni..tapi kali ni baru sempat nak masuk blog,kek karamel ni sebenarnya kek kesukaan keluarga mertua...tiap kali raya mesti tempah kek ni wajib ada atas meja...kek kegemaran papa ngan kak long jugak,hari minggu baru ni mama buat lagi la...sekejap je dah licin tak sempat nak hulur-hulur kat jiran tetangga..

4 comments:

Liz@ n H@ris said...

best2..rajin die membaking..hehe

danishfamily said...

sedapnyer...terliur tgk

QasehSuci said...

kek ni memang sedap. thanx eryn bagi rase kek ni. amek tempahan tak?

erynonelove said...

Anie-terima kasih :-)nk buat tempahan boleh jer..