Sweet Heart

Thursday, August 11, 2011

Salah Makan

Malam kelmarin entah silap makan apa tah erisya muntah2,baru nak lelap muntah baru nak lelap je muntah bekali2 sampai keluar air je..seingat mama sblm tu dia makan nasi dengan gulai udang je tapi tak kan sebab udang kot sebelum ni pun makan udang tak pernah jadi macam tu,sampai la dekat pukul 3.30 pagi masih muntah2 lagi,terpaksa bawak pergi klinik,nasib baik gak klinik 24jam dekat,doktor kata mungkin silap makan..doc bagi ubat tahan muntah ikut bawah baru la lega..balik rumah baru boleh tidur..alhamdulillah pagi kelmarin dan hari ni nampak boleh main macam biasa dah..mama baru ingat sebelum tidur malam tu mama ada kasi multi vitamin kat dia,mungkin udang dengan vitamin tu kot tak boleh..huhu bahaya2 kena beringat la lepas ni,dan berita gumbira jugak esok papa balik sempena cuti nuzul quran tak sabar dah mama nak pas button kat papa hehe mama nak rehat kejap..

2 comments:

irma said...

sian nya erisya....tp mmg kalu lepas makan udang xleh jumpa dgn vit c coz tindakbalas dia cam racun gitulah lebih kurang...igt ye tu mama...

danishfamily said...

ooo udang ngan vitamin jer ke ngan ubat2an sekali