Sweet Heart

Monday, August 1, 2011

Puasa Pertama

alhamdulillah hari ni dah 2 ramadhan,masuk hari kedua kita berpuasa,alhamdulillah hari pertama mama dapat puasa dengan baik tapi agak letih sikit,dengan cuaca kat sini yang panas terik mencabar keimana betul,baby dalam perut pulak kuat betul tendangnya lapar la kot..dekat nak berbuka lagi kuat dia menendang dan menegang,sian pulak mama rasa nak berbuka sayang pulak sebab tinggal beberapa jam je lg nak berbuka jadi tahan je la..dah masuk waktu berbuka dah masuk makanan dan air elok je dia senyap,tengah menikmati makanan yang mama makan kot,hari ni pulak waktu sahur tadi mama paksa makan banyak2 sikit la harap2 hari ni puasa tak seletih semalam,cuaca hari ni pun elok je mendung tak de la kering tekak sangat..

2 comments:

danishfamily said...

ada org ngandung,posa selang seli..takut bby lapar.byk2 minum sup n air waktu mlm yer cik eryn.bila due?

erynonelove said...

kena banyak minum air la kan kak sue,due 5.9 x tau la kot bby nk kuar awal sblm raya,mintak2 sepas raya.