Sweet Heart

Monday, August 8, 2011

Kerenah Anak Daraku



Baru 8 hari puasa anak dara saya dah semangat main bunga api..ok la dah sedara2 main join je lah tapi tak leh main selalu mama tak larat nak kejar,suara mama berkumandang siang dan malam huhu sejak balik kampung ni nakalnya makin menjadi2,sabor je lah..langsung tak reti duduk diam kalau senyap tak dengar suara dia tu maknanya dia tido la tu kalau tak ermmm..puss semangat.

Adakah ini aksi seorang budak perempuan??huuhu senang2 je dia smack down orang tak kira la laki ke pompuan

5 comments:

MaMa NuRuL said...

hebat nya anok daro encik hazuan nih

danishfamily said...

ore nak dpt adik meme buaaah eryn..pasni ok ler tu..:)

irma said...

haha....aku kan kakak hehe....sblm adik buli kakak ye nanti

erynonelove said...

kak nurul-toh la nurun sapo lah mama dia masa kecik kot haha.
kak sue-oo..ya ke patut lah perangai dia makin menjadi2 skrg ni.
kak ima-aah aku kan kakak,adik lom kuar lg kakak dah rasa tercabar dah.

hazuan said...

YA ALLAH erisya...mentang2 papa tkde...bermaharajalela nampak...emm...klu ikutkan sejarah masa papa kecik2 dulu...seorang yang pendengar dan patuh serta takut kat abah kalau beliau bersuara...kesimpulanya...simpul lah sendiri...hehe...