Sweet Heart

Friday, July 22, 2011

Nak Balik Dah..

salam sabtu...buat apa tu? kami di rumah je..sepatutnya hari ni kami dah berangkat pulang ke kampung tapi tak jadi sebab papa ada permintaan untuk buat kelas 1 malaysia plak minggu ni,mulanya ingat nk cancel je pikir2 balik alah rugi la pulak..ok la terima je la bak kata orang rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari, insyallah pagi isnin baru bertolak balik..jadi hari ni dan esok kami dirumah saja lah mungkin petang baru keluar jalan2 cari makan kat pasar malam je kot sebab mama dah tutup dapo peti ais pun dah kosong..erisya pulak dah tak sabar2 dah nak balik kampung dari minggu lepas lagi duk kira hari,bangun pagi tadi celik mata je tanya 'mama kita ada 1 hari lagi nak balik kampung kan'ermm ya lah seronok sangat la nak main tu..jangan main sampai tak dengar cakap mama sudah la risau jugak mama nak control dia sorang2 nanti nasib baik 3 minggu je seminggu sebelum raya nanti papa balik kampung lagi..ermm dah seronok2 sedih jugak rasa sebab puasa tahun ni tak leh nak berbuka dan sahur dengan papa sian papa sahur berbuka sorang2 tak pe la 3minggu je seminggu lagi leh berbuka sahur sama2..ok la kita bersiaran lagi dari kampung insyallah kalau rajin harap2 rajin la

3 comments:

MaMa NuRuL said...

sekejap je erin peknen, dah nak bersalin pun kan...hehe

danishfamily said...

bestnyer dah nak blk kg yer...

erynonelove said...

kak nurul- a'ah peknen kali ni rasa cepat je ms brlalu tup tup dah nk masuk 9 bln dah..

kak sue-aa nak balik dah kak sue.