Sweet Heart

Sunday, May 1, 2011

Tanaman

Ingat lagi tak yang mama kata mama simpan biji mangga nak tanam kat entry sebelum ni..hehe ni la hasilnya setelah bijinya disemai dah tumbuh tunggu nak alihkan kat tanah je ni,tapi papa kata tanam kat kampung la senang ada orang jaga,kalo tanam sini xde orang nak siram waktu kami balik kampung..ermm betul jugak tu,nak kena bawak balik kampung la ni bulan 6 nanti baru boleh alihkan kat tanah harap2 pokok2 mangga ni hidup subur..

Ni pulak pokok cili,rasa seronok tengok pokok mangga tu tumbuh datang pulak minat nak tanam yang lain..cantik x pasu mama haha antik gitu,ni sebenarnya bekas air mineral water bisnes abi,dah banyak sangat kat rumah ni ingat nak buang je datang lak idea kalo di potong atas boleh gak buat pasu..ermm itu sebab la pasu mama antik semacam je tu..

0 comments: