Sweet Heart

Thursday, May 5, 2011

Suka dan tak suka

Bila dia tengok mama masak atau cuci pinggan sekarang ni dia selalu cakap "kesian mama letih wat keja..nanti erisya dah besar sikit erisya tolong mama ya..erisya nak buat air kat mama dengan papa,nak masak,nak tolong cuci pinggan,sekarang ni erisya kecik lagi tak sampai nak tolong mama" hehe..sejuk telinga mama mendengarnya..itu bab yang mama suka bab yang mama tak berapa nak suka pun ada jugak sekarang ni..pantang orang cakap atau larang apa yang dia nak buat kalau tak betul tu cepat je merajuknya,mana datangnya perangai merajuk ni tak tahu la,sikit2 merajuk sikit2 merajuk aduhai..dulu tak ada pulak suka merajuknya dah besar agaknya anak aku ni..huhu.

tolong mama masukkn kain dalam mesin basuh


tolong mama kupas telur

0 comments: