Sweet Heart

Friday, April 8, 2011

Dah dapat..

salam petang jumaat..fuhhh...fuh...syuhhh..syuh..buang sawang sikit..rabu petang baru sampai perlis,utara banjir lagi dapat cuti free lagi jadi laju je la kami balik kampung apa lagi cuti free tu sapa senang2 nak kasi kan,seminggu jugak la kami kat kampung..segala keinginan,idaman mama pun dah dapat mama penuhi hehe apa lagi makan la..apa yang tak ada dan tak dapat kat sini semuanya dah dapat kat kampung makan sepuas2nya..apa yang tak ada dan tak dapat tu macam la duk ober C pulak kan..yang tak ada dan tak dapat kat sini tentulah air tangan ibu mana nak dapat kalau tak balik kampung..alhamdulillah syukur.

2 comments:

danishfamily said...

best nyer dpt makan air tgn bonda kan..jadi banjir makin ok sudah ker?

erynonelove said...

banjir dah surut dah kaksu..alhamdulillah.