Sweet Heart

Saturday, April 30, 2011

Geng Skuter

Dulu geng basikal..4,5 orang kawan2 sebaya erisya main basikal ramai2 kat bawah,sekarang dah tukar kepada geng skuter pulak..layan erisya main skuter kat taman.

Friday, April 8, 2011

Dah dapat..

salam petang jumaat..fuhhh...fuh...syuhhh..syuh..buang sawang sikit..rabu petang baru sampai perlis,utara banjir lagi dapat cuti free lagi jadi laju je la kami balik kampung apa lagi cuti free tu sapa senang2 nak kasi kan,seminggu jugak la kami kat kampung..segala keinginan,idaman mama pun dah dapat mama penuhi hehe apa lagi makan la..apa yang tak ada dan tak dapat kat sini semuanya dah dapat kat kampung makan sepuas2nya..apa yang tak ada dan tak dapat tu macam la duk ober C pulak kan..yang tak ada dan tak dapat kat sini tentulah air tangan ibu mana nak dapat kalau tak balik kampung..alhamdulillah syukur.