Sweet Heart

Tuesday, January 18, 2011

Pussss...Semangat

Ada sedikit kerajinan nak menulis,menulis rajin la baca tu tak berapa nak rajin lagi,bila disuruh baca je 'erisya ngantuk la mama' 'erisya letih la mama' 'nak kencing la nak itu la nak ini la'bla..bla..bla..


Rajin tulisnya kejap je pastu lenguh la mama,ok la papa janji kalau rajin2 menulis dan baca papa nak belikan meja jepun tuk erisya,ok ni dah belikan pun Rm 10 henget je,beli kat thailand kebetulan uncle jiran depan umah ni nak p thailand so kirim la skali..ok la suka la dia..

Dah belikan meja ni ingatkan semangat la sikit..memang semangat pun semangat buat letak mainan dia tu..ish ish..Free Avatarspusss semangat.Sad Emoticons

1 comments:

znurul said...

hahaaaa...molek je mainan dia landing atas meja baru..hahaaa