Sweet Heart

Saturday, December 25, 2010

Mengimbau kenangan..

salam..ermm sebenarnya hari ni masih mood anniversary,imbau kenangan 5 tahun lepas 25.12.2005 kami sah di ijabkabulkan sebagai suami isteri,26.12.2005 kami di sandingkan..duk belek2 album kawin kami semalam mama rasa gatal tangan lak nak tepek gambar kawin kat sini..hehe mungkin ada yang dah tengok ada yang belum..ok yang dah tengok tu boleh tengok skali lagi yang belum tengok boleh la gelak hehe..maklum le gambar zaman muda2 dulu kelakar plak rasa bila tengok balik..ceh macam la lama sangat kan padahal baru 5tahun..baru lagi la kan..maaf kualiti gambar tidak berapa memuaskan maklum le gambar scan kan,ok lah jom layan gambar...

saat di ijabkabulkan..25.12.05


Giliran pengantin perempuan turunkan tandatangan..


Upacara pembatalan air sembahyang..


Dikamar pengantin


Menyambut kedatangan pengantin lelaki..26.12.05


Bergamabr kenangan


Di atas pelamin bertemakan hijau putih..


Persalinan ketiga..





Potong kek


Makan beradap


Persalinan ke empat


Persalinan ke lima dirumah mertua,majlis menyambut menantu..29.12.05




Dan ini lah permata hati kami..

3 comments:

znurul said...

takde apa yg nak digelakkan pun..ok je? tapi ..bila nak ada permata hati yg kedua?

erynonelove said...

soalan yang bernas tu cik nurul..hehe insyallah ada rezeki tahun ni jugak permata hati ke dua..doa2kan lah ya.

Liz@ n H@ris said...

da ble nambah da tu cik eryn...