Sweet Heart

Tuesday, December 7, 2010

Jaga Baby


Minggu lepas punya cerita,mama jaga baby anak jiran,pengasuhnya mau kenduri kendara jadi mama tolong jaga la 2 hari,ish..dah lama betul tak jaga baby kecik kan kekok pulak rasanya,sib baik 2 hari je..kehekeh..hari pertama ok je mak dia mintak balik kerja awal,hari kedua pagi sampai tengahari ok lagi,dah petang menangis pulak..panik kejap mama apa nak buat susu tak nak,masuk buai pun tak nak,dukung stop nangis jap pastu sambung nangis balik huhu..rupanya mak dia kata baby ni memang ada sawan tangis orang tua2 kata..ermm erisya pun heran tengok nape la baby ni kuat nangis..

1 comments:

znurul said...

sama besar yg menjaga & yg dijaga tu ye...tapi ada lagi 1 tu, lagiii besar duk celoh Erisya tu..