Sweet Heart

Sunday, October 31, 2010

Mama Dah Mula Suka..



We are the champion!! hehe tetiba lak gara2 bola sepak final kelantan vs n.9 semalam la ni..tak pernah2 mama tengok dan suka bola sepak sebelum ni,kalau bab2 bola ni papa sorang je la duk depan tv tu,mama pernah kata kat papa daripada tengok bola lebih baik mama pandang atas tengok siling haha sampai camtu skali..tapi semalam mama plak yang ambik tiket depan skali,depan tv la..hehe..dari awal sampai akhir mama tengok haha apa dah jadi ni..mama pulak yang lebih2..semangat sokong pasukan kelantan tu..TAHNIAH! kepada pasukan bola sepak kelantan..siapa sangka mama dah mula suka bola sepak..kehkeh..

2 comments:

irma said...

gomo kelate gomo...haha k.ima pon sapa bawak meja jahit manik dpn2 tv etek....hehe

znurul said...

abih la pahni mama tunggu chanel bola je lah malam2...