Sweet Heart

Monday, August 2, 2010

Sakit Lagi

Untuk sekian kalinya erisya sakit gigi lagi..gara2 petang semalam dia mkn aiskrim kon,makan aiskrim tu ok lagi tapi bila gigit kon yang agak keras maka semalam gusinya belah atas mula membengkak badan pun mula la panas nak demam..bangun pagi td panas dah kurang cuma gusinya je lah yang masih bengkak,biasanya 2,3 hari gak la nak sembuh balik..

Dan mata ni pulak naik ketumbit..tapi ni dah beransur surut dah bila disapu ubat..ermm gusi bengkak mata bengkak nasib baik gak la tuanya stedy je main makan macam biasa x der meragam ke apa..

3 comments:

irma said...

la siannya erisya.....sakit yer...mkn ubat yer...
gigi dia dah start sakit ke eryn?doc ckp apa...awal lg tu kan dgn umur dia...fuhhh sian dia gigi ni kita org tua pon dok tahan sakit...budak kecik lg lah..bagus erisya baik2 je

erynonelove said...

gigi atas depan dua batang tu yang haus,lama2 jd makin rapat dgn gusi,tu kalu dia kunyah benda keras sikit jd sakit,kalo kira awal lg dgn umur dia gigi dah rosak,tp yg lain ok jer yg dua btg tu jer..

danishfamily said...

hehe...bole buat geng ngn abg danish...gg dah 4 btg rongak...