Sweet Heart

Friday, June 18, 2010

Macam-macam daaa...

Semenjak dua menjak ni ini budak suka sangat melukis..kononya melukis la..hehe..jom tengok apa yg dia suka lukis..



Taraaaa..haha,yg tinggi sikit tu papa,yg tengah tu mama dan yg kecik sikit tu erisya..kepala yg x berapa nk bulat,badan x berapa nk lurus..tangan kaki tah kemana..haha ok la tu satu permulaan yg bagus tuk erisya la kan.

Kemana tumpahnya kuah kalau x kenasi..hehe..

Dan yg ini brownies kukus,tapi kali ni mama taburkan cheese parut kat atas,saja nak tarik minat papa sebenarnya,dia kan x berapa minat coklat tp suka cheese,mama lak teringin nk makan brownies senang2 mama gabung la dua2 skali hehe..baru laju papa makan hehe.kek ni jugak sempena fathers day,happy fathers day papa,we love u so much..

2 comments:

znurul said...

best kan bila tgk anak dh pandai pegang pensel ni..hehe..
brownies tabur cheese, menarik tu..tukar nama skit jadi BROWCIS..

danishfamily said...

banggakan bila anak dah mula nak menulis...