Sweet Heart

Friday, April 23, 2010

Sakit...

Minggu ni dah dua kali erisya demam,demam + sakit gigi bengkak gusi,mulanya belah kanan,sembuh yang tu dua hari lepas belah kiri pulak,sebelum tu dia makan keropok (jajan)mungkin benda tu keras sikit kot,dah pergi klinik alhamdulillah dah baik dah..bukan apa risau jugak sebab ahad ni kami nak balik kampung sebab moyang erisya sakit dah 3 hari masuk wad,kebetulan isnin ni papa plak kena gi kursus kat pineng seminggu..jadi plan nak balik dgn kereta x jadi kali ni mama ngan erisya balik naik bas jer la,lepas habis kursus hari jumaat baru papa akan menyusul balik kampung..Jadi harap2nya lepas ni erisya x demam dah la sebab susah jugak kalau papa x ada masa dia demam..paling susah bab nak makan ubat,dari kecik sampai la sekarang ni,masa kecik rasanya lg senang sikit kot coz sorang pegang sorang suap,tapi bila dia dah makin besar ni tenaga dia pun makin kuat,dua orang pegang pun x dapat gak,siap mulut dia zip rapat,kalau masuk dalam mulut pun dia boleh ludah balik lg..huhu..
Dan harap2nya masa dlm bas dan kat kampung erisya jangan banyak ragam yer,dan papa pulak jangan nangis pulak yer seminggu x jumpa anak..kih..kih..kih.. al-maklum ler orang tu lum pernah lg berjauhan ngan anak dia ni lama2,dan semoga moyang cepat sembuh..amin.

3 comments:

irma said...

ciannya erisya.....semoga moyang erisya cepat2 sembuh...insyaAllah...

znurul said...

insyaAllah..erisya ok tu..tp takut papa & mama yg rindu-rinduan.semoga moyang cpt sihat,ameen...

danishfamily said...

moga2 cepat sembuh...