Sweet Heart

Friday, March 19, 2010

Tolong Mama

Ni kes konon2nya rajin nak tolong mama la ni,lepas lipat kain kat luar mama nak susun dlm almari,dia plak sibuk nak tolong angkatkan kain2 tu,sekali angkat habis berterabur balik kain2 tu aduyai,kena lipat lagi skali..

Mama cakap bawak yang kecik2 je dah la..ok yang kecik2 je dia bawak..kali ni sehelai2 jer..

Last skali dia dah penat angkut sehelai2 agaknya,tengok angkat plak banyak sikit drp tadi..ermm yang ni ok elok je susunanya bila sampai kat mama..ok good girl..dah siap!! thank you sayang..

2 comments:

znurul said...

hehe...nakal je muka nya yg time angkat selai2 tu..hahaa...rajin erisya..buleh angkat kasi jadi manantu ku nih..

erynonelove said...

cik nurul..boleh ba kalau kau..hehe.