Sweet Heart

Monday, March 8, 2010

Jumpa Dah........

Akhirnya jumpa jugak apa yang dicari2,haha..punya la jauh pergi cari rupanya kat kangar ni pun ada..

Dan hari ni papa belikan erisya basikal baru....hepi betul dia dapat basikal,sekarang ni dah pukul 12.30am dah..masih duk main basikal lg..biasa kul 10 dah tumbang..haha.

3 comments:

znurul said...

nok buat ayam golek ko tu...?

irma said...

ooooo...inilah yg mama idam2 kan yer...hehe
suka erisya tu dpt basikal baru....xyoh tido pon xper erisya kan...haha

erynonelove said...

kak nurul~dlm kepala ni macam2 nak wat,tp x tahu la perancangan tu menjadi ke tak..

kak irma~ o'oh semalam masa nak tido mintak nak bawak basikal skali naik atas katil,pastu bangun pagi td terus terpacak atas basikal,nak mandi lak nak bawak basikal masuk bilik air huhu..