Sweet Heart

Monday, February 8, 2010

Cuba-Cuba..

Sejak duk perlis ni pergi pasar selalu nampak bendalah ni..(mentarang),rasanya kat kelantan x der nampak mentarang ni..x tahu la kot2 mama terlepas pandang,tapi setahu mama xder plak..sejak duk perlis ni jer..masa mula2 tengok rasa cam takut je nak makan..tapi teringin nak cuba..tapi kalau beli yang mentah xtahu lak nak masak apa mentarang ni..jadi malam ni teringin la nak try..pergi makan kat kuala perlis..mentarang bakar cicah sambal..rasanya sedap,ada rasa cam tiram bakar isi dia manis2 gitu..ok lah buat mama yang 1st time makan ni..rasanya mama suka : ) papa??? oh tidak..papa x makan..jadi mama ngan erisya je la yang habiskan satu pinggan tu..

Ni untuk papa..duk diam2 yer,mama ngan erisya nak makan mentarang dengan sotong celup tepung ni..ngeh3

Ni untuk mama ngan erisya lagi..hehe.

4 comments:

irma said...

lo mentarang????ape ke benda tu....ai..cam kena gi perlih ni keno try....hehe

znurul said...

huhuuuu tatutnya saya nak makan mentarang tu....

erynonelove said...

hehe..bak kata pepatah x kenal maka x chinta,jemput la datang perlis,akan ku tunggu kehadiran kawan2ku kesini..mai ya jgn x mai.

danishfamily said...

yum2