Sweet Heart

Monday, February 22, 2010

Siaran Tergendala..

Baru boleh bersiaran dengan aman setelah seminggu di kampung,dah seronok2 duk kat kampung balik rumah "seronok" jugak la mengerjakan rumah yang dah seminggu tinggal,sekarang ni kat sini musim membajak tanah,bila cuaca panas sangat tanah pun kering,pastu dibajak pulak maka segala debu2 hitam berterbangan dengan jayanya masuk kedalam rumah..habis segala pinggan mangkuk periuk belanga terpaksa dicuci balik,lantai x yah cakap la hitam legam..tambah pulak dengan longgokkkan pakaian dari kampung untuk dicuci..sehari suntuk gak la baru selesai segala tugas2 tu..sekarang ni baru tenang nak mengadap blog ni..

Gambar campur masa balik kampung..

Malam BBQ jabatan bomba dan penyelamat (ayahsu/bapa saudara)
alahai mengantuk la pulak..

Emak sudara dan anak2nya..


Erisya teringin nak naik kereta bomba ni..dapat bergambar pun jadi la yer..

Main masak2 dengan emak sepupu erisya/sepupu mama..

Main layang2 dengan abi..

3 comments:

irma said...

ooo...busy rupernya patot lama membisu...hehe

znurul said...

ok le tu..keje keras..x yah susah2 exercise ..hehe

danishfamily said...

cuti2 yer...best tu