Sweet Heart

Saturday, January 9, 2010

Exam...

Hari ni x kemana,x sempat nak kemana2,ke pasar pun x sempat,sebab mama ada ujian undang2,pagi lagi pergi tapi belum dapat buat ujian sebab ramai sangat org yang nak ambik..so balik dulu kejap..tengahari pulak pergi lagi..baru boleh buat ujian,habis ujian hari pun dah petang pasar pun dah tutup besok jugak la nampak gayanya baru boleh ke pasar..

Masa tengah menunggu giliran..

Bersedia untuk menjawab..

Setelah selesai menjawab 50 soalan tibalah masanya untuk ketahui keputusanya pulak..huhuhu berdebar2 jantungku ceh macam nak ambik keputusan SPM la pulak...ini lah keputusan yang mama dapat..syukur alhamdulillah hanya sekali ujian,risau jugak takut x lulus kena repeat test lah jawabnya,oh tidak!..penceramah kursus latihan memandu ni cakap pernah terjadi pensyarah salah satu universiti di perlis ni sampai kena ambik 4X ujian..huhu..agak mencabar jugak tu.

3 comments:

znurul said...

boleh bah kalo kaoooo!

irma said...

wah excellent doh tu....tulah bakper dok ambik awal2..kalu dok habis doh P...hehe xper leni blajo kete pakai auto...haha

erynonelove said...

x sapa seru lagi sebelum ni..sini x start lg auto..manual lagi..