Sweet Heart

Wednesday, January 6, 2010

Azam Tahun Baru..

Lariiiiiiii!!!!...oh tidak! kali ni diriku sudah tidak dapat lari lagi,haha apa tu yer?? tajuk wat suspen jer,kira salah satu azam tahun baru jugak la..sebenarnya sekarang ni mama tengah nak buat lesen memandu..haha lawak kan..jangan gelak yer sebab diriku baru nak ambik lesen..kalau diikutkan hati mama ni malas lg nak ambik,kalau masa kat sandakan dulu bila papa suruh mama ambik lesen ada je alasan yang mama kasi,tapi sejak pindah perlis ni institut memandu ni sebelah menyebelah je dengan ilp kangar ni..hari2 duk lalu situ..jadi dah xder alasan lagi dah mama nak kasi ke papa..last2 mama kena ambik jugak la..bukan apa sebenarnya mama ni agak gerun sikit nak bawak kereta,gerun x gerun pun pernah jugak mama bawak kereta dari Bachok sampai pengkalan chepa tanpa lesen memandu,nasib baik xder polis tengah jalan..apa2 pun wanita zaman sekarang ni perlu ada lesen,takut emergency susah jugak..jadi sabtu minggu lepas mama sudah menghadiri kursus selama 5jam,sabtu minggu ni plak ada ujian undang2..harap2 mama leh habiskan dengan cepat..

4 comments:

znurul said...

good luck mama eryn...

irma said...

chaiyok...chaiyok...br best nak panjang langkah lepas ni...hehe

erynonelove said...

tenQ..tenQ kehkehkeh..

danishfamily said...

baguih2...