Sweet Heart

Wednesday, December 23, 2009

Pasar Malam

Rabu malam adalah pasar malam besar di kangar..hari ni kami pegi awal sikit sebab malas nak pegi malam2 sebab belah malam orang lagi ramai,nak jalan nak beli belah,nak parking kete pun susah..jom layan gambar2 yang sempat diambil..
Mula2 sampai dah dapat bau sup gear box..meleleh ayaq lioq beb!..

Ni dia perutnya,mama beli bihun sup perut utara..

Ni pulak ayam bakar madu..makan dengan nasi kandar..papa beli yang ni.

Ni pulak hihi...saper x kenai x tau nak kata la..sempat gak bedal 3biji..kihkih.

Aneka kerepek..3bungkuih RM10,mama dapat 4bungkuih RM10 hihi makasih yer makcik kedai moga murah rezeki makcik..boleh la mama kunyah petang2 sambil2 layan ternet.

Yang ni pun ada..

Sempat gak sambar satu barang..huhu.

Sampai setengah jalan kaki pun dah lenguh,tangan pun dah kebas bawak barang, jadi kami pun patah balik..kan jalan lagi jauh lagi banyak melayang duit plak kihkihkih...

2 comments:

irma said...

wah...macam2 bleh makan yer kat sana...huhu nengok je lah boleh kami disini

znurul said...

dia buat iklan pasaq mlm pulok doh..