Sweet Heart

Wednesday, December 16, 2009

Padang Besar

Hari ni kami p padang besaq lagi..ermm..saja jenjalan mengngisi masa terluang,tapi kali ni papa x ikut coz keja..terkontang kanting gak la mama nak dukung erisya ni,time dia rajin nak jalan ok lagi la bila dia pun dah penat maka mama la kena dukung sorang,kalau papa ada ok lg leh gilir2,ngan org lain x nak plak..huh.






Posing dikedai bunga lah pulak.

Bila hati dah terpikat maka terbeli jugak lah..

Gaya macho ayahsu

Gaya cun mama inda

Penat jalan tekak pun dah haus maka singgah pekena air kelapa la plak.


Malamnya pula kami pergi pasar malam,besar sungguh pasar malam kat sini penat berjalan..tapi sori manyak2 coz gambarnya sempat nak ambik sebab tangan penuh ngan barang..huhu.

3 comments:

znurul said...

eryn..nt kami nk cuti di perlis,boleh bwk kami soping pdg besaq naaa!

erynonelove said...

boleh..boleh..kepada kawan2 disandakan kalau nak mai perlis habaq mai nnti ceq bawak p round2..

irma said...

wah...ni wat x sabaq2 nak pi coti2 mesia kat sana....hehe