Sweet Heart

Sunday, December 6, 2009

Busy..busy...busy...

1/12/09 baru ni barang2 kami dari sandakan dah sampai,mak aiii..jenuh mengangkut barang dari bawah ke tingkat tiga..dah la banyak,memang la pekerja logistik tu yang tukang angkut tapi papa pun tolong la skali sian plak tengok dua org tu je yang tunggang langgang mengangkat barang..siap keja papa tibalah keja mama lak susun barang tu...huh!!!,tak sangka manyak jugak barangnya..ambik masa 3 hari 3 malam gak la mama buat.sekarang ni baru selesai tu yang baru syok nak memblogkan diri..
Ni la antara barang2 yang belum susun lagi masa tu...dari muka pintu depan sampai ke dapur kotak2nya..





1 comments:

znurul said...

selamat menghias rumah ler pulok lepas ni