Sweet Heart

Friday, September 4, 2009

Testing...Testing...

Testing pakai mask,puas mama pujuk paksa pakai..bukan per saja nak latih dia kan x lama lg nak naik belon..so kena la blajar2 pakai,mulanya x nak pastu dia tengok org dlm tv ada pakai baru nak pakai..ermm..tp pakai sekejap je la pastu buang..harap2 kat airport nnti dia nak pakai la..tapi kan mask ni cam besar je ngan dia,x der ke mask yang ada size tak pun mask untuk budak2..



4 comments:

znurul said...

semua mask sama saiz rasanya.. kena adjust la tali kot utk budok kecik..kami pun x gi cari mask lagi ni..

irma said...

huhu...asif pon x nak pakai...puas paksa...dia takut lemas...haha gelabah giler kalo org pakai kan cam org lemas...dia kata tgu lan depan lah br dia pakai...huahuahua

erynonelove said...

aa..kena adjust tali la nmpak gayanya..tp kalau budak yg kecik cam alisya ngn ira camana ek..x pakai la kan,pandai asif ckp bln depan bru nk pakai nak balik x sampai pun sbulan lg asif..asif..hihi.

danishfamily said...

ala cian mask besor sgt...