Sweet Heart

Friday, August 14, 2009

Blackout

Sejak seminggu dua ni dalam satu hari tu mesti x der eletrik,skali xder makan 2,3 jam,tiap2 hari pulak tu..maklumat terbaru pulak mengatakan keadaan ini akan berterusan sehingga oktober nanti..hadoi..tension betul kalau macam ni,kalau setakat seminggu dua tu boleh lg penduduk sandakan ni sabar..ni makan masa berbulan2,apa kes????????????????????.ni mula la nak mengomel,kan kalau lelebih lain lak jdnya..apa masalah yang dihadapi oleh SESB kami pun x pasti,mungkin jugak masalah ni memang x boleh nak dielakkan,apa pun diaharapkan sangat agar perkara ni tidak berpanjangan seperti yang di warwarkan..
Aktiviti erisya bila xder letrik..



Kipas Bateri bila dah x der elektrik..

Ni pulak kipas ajaib mama,bila kipas dah kehabisan bateri terpaksa la pakai kipas manual mama pulak.

4 comments:

znurul said...

geli hati tengok "anak2" erisya pakai gown & diapers..
cik eryn, rasa macam pnh tgk je kipas ajaib tu...

erynonelove said...

haha kipas ajaib tu..kulit buku diari mengajar zaman dolu2..pas dia bosan wat main dia koyak lak..jd kulit tu mama wat kipas la..haha.recycle..

danishfamily said...

dengar2 pun lama tuh...sabar2

julia jus said...

ramai member erisya kat rumah yer