Sweet Heart

Sunday, July 26, 2009

Makan Lagi

Makan lagi..haha dah jd macam blog makanan lah plak..sebenarnya nak citer pasal kerang..petang kelmarin saja pegi lepak kedai pokcik zakaria batu 8,pastu masuk servay kejap cuci2 mata..skali ada jual kerang lak..mama pun apa lagi dah lama x makan kerang dekat 2kilo gak la mama rembat hehe..yer la bukan selalu ada kerang cam ni yg kecik2 comel cam kt semenanjung..yg selalu jumpa kat sini kerang besar penumbuk tu..tak lalu la nak telan..semalam makan kerang rebus dengan pencicah (colek kerang)..macam bulan puasa lah plak..breakfast pagi ni plak buat kuey teow kerang..puas hati leh lepas gian makan kerang,ha lepas ni siap sedia la ubat allergy ku..huhu..

3 comments:

julia jus said...

sedap nyer...

irma said...

laa...dok aci..nk cari gok kerang kecik...sokmo juper hok besor2 tu jer..huhu

erynonelove said...

kalu tahu cik irma nok gok ambe tlong belikan masa tu..igtkan x brehi..hehe.