Sweet Heart

Wednesday, July 29, 2009

Main Dengan Kawan-Kawan..

Petang tadi papa bawak erisya round2 dengan motor kat taman mawar ni..lepas round main kat depan umah kejap..kebetulan wani,asif&abah dia pun round2 gak,wani asif ni anak kepada kawan papa yg sama kerja kat ilp sandakan ni,diaorg ni tinggal kat taman mawar gak,sebelah bangunan tu jer..kebetulan lalu kat depan umah jadi mereka pun singgah kejap..erisya pun sempat gak la main2 dgn wani,asif...yang heranya erisya ni ingat pulak nama asif..sebut asif..asif..padahal bukanya selalu diaorang ni main bersama..sampai sekarang ni pun dia duk sebut2 lagi nama asif dan kakak (wani)...seronok main tadi agaknya.


2 comments:

irma said...

masyaAllah...dorang pi sepah2 kan umah cik eryn ker....?huhu dorang tinggal ibu dia..abah dia x kasik naik motor..x muat dah...uwaaa

erynonelove said...

eh x der lah,tu erisya punya keja la tu..memang keja dia doh hari2 sepah barang kat umah..tu lah ckp kt wani nepe x bawak ibu skali..dia jawab x muat..