Sweet Heart

Friday, July 10, 2009

Kerenah Erisya..

Semalam tengok "kliwon"cerita hantu kat tv3 tu..skali skala siok gak layan cerita ni,bukan skali skala berkali2 gak la haha..erisya pun dah pandai takut hantu..kalau tengok tv yg pasal hantu2 ni dia cepat je tangkap cakap hantu..hantu..buat bunyi hantu lg.semalam lepas habis tengok cerita tu tah macam mana datang idea dia pegi ambik bakul kain mama serkup kat kepala dia,pastu usik mama papa..konon2nya hantu la tu...

usik punya usik skali dah tersangkut plak...

Tiba2 debush!!! macam buah nangka buruk jatuh daaa...haha hantu dah tumbang..

3 comments:

znurul said...

kahkahkah..panjang akal dia tu nok usik orang...

danishfamily said...

ganas gak anak dara sorang ni...nak lawan abg danish ni...

irma said...

haha....pandainya anak dara ni jadi keliwon....