Sweet Heart

Sunday, July 5, 2009

Cerita Hari Minggu

Hari minggu x der program menarik..tghr erisya tido petang baru bangun..igt nak pegi bandar tengok "ekspo peladang penternak dan nelayan"..pegi sampai2 sana semua barang2 dah diangkut masuk dlm lori,rupanya expo dah tamat..expo tu bermula pada 2 july - 5 july sahaja..ni pun dpt tahu dr cik nurul..thanks for the information hehe.. jd x dpt la erisya nk tengok haiwan peladang,yang ada lembu dgn kambing je yg tinggal..huhu..jd kami cari la tempat lain tuk lepak2 makan angin kt pantai..sambail makan bontot ayam bakar dengan cempedak goreng..jomlah layan je lah gmbar2 ni..ZAssssssss...

Ada jugak parent yang bawak anak2 dia mandi kat pantai ni.



kalau kt semenanjung leh mkn seafood celup tepung kat sini makan bontot ayam.

Belah malamnya plak malas nak masak lauk pauk lagi pun dah kekenyangan pekena bontot ayam dgn cempedak goreng kt tepi pantai tadi..jadi masak nasi goreng je lah..ni mama x der keja dah tengok dua beranak tu khusyuk je duk layan upin & ipin kt depan tu jd mama pun cari la keja..deco nasi goreng telur puyuh....

4 comments:

irma said...

eh..pantai kat mana tu?...x penah pegi pon...boleh gok gi c2 etek nanti..hehe wah berseri2 nasi goreng cik eryn...nyum..nyum..

znurul said...

mano tu eryn?..ambe gi lalu je expo,tgk mcm org duk pakat bungkus gerai doh..dok jadi lah nok berenti..
eh..samalah menu dinner kita smlm

erynonelove said...

pantai ni kt area restoran ocean king tu..tp pantai dia kotor sikit la xleh main air,nk lepak2 kt tebing tu ok jugak la..tp org sabah siap mandi lg tu huhu..tp bntot aym dgn cmpedak grg tu beli kt pjbt pos bndr tu bwk gi mkn kt pantai tu,kt pntai tu ada jual mknn segera aje..

cik nurul- aah tu lah pasal same menu kita smlm hehe.

julia jus said...

ambe malas nk turun g pntai tu..biasa lepak2 je la atas tebing. lawa c.eryn mghias nsi..ada bakat ni