Sweet Heart

Tuesday, June 2, 2009

Tag Dari Kak Nurul

1. Bekas kekasih saya adalah..
Suami ku sekarang la..

2. Saya sedang mendengar...
Anak tengah gelak ketawa dengan papa dia.

3. Mungkin saya patut..
Tidur awal mlm ni sbb smlm xlena tdur r panas..

4. Saya suka...
Makan,Shooping..

5. Sahabat-sahabat saya...
Ramai..x muat nak tulis kat sini.

6. Saya tak paham...
kenapa jenayah semakin berleluasa sekarang.

7. Saya kehilangan..
x de hilang apa2 pun..

8. Ramai yang berkata..
Sekarang ni tentang virus penyakit H1N1 (selsema babi).


9. Cinta itu adalah...
Anugerah dari Allah kepada hambanya..

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
Bising buat kerja sebelah rumah ni tah bila nak siap x tahu la..

12. Saya akan cuba...
Lakukan yang terbaik,sehabis baik dalam apa jua yang dilakukan
untuk keluarga..diri sendiri.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Berterusan..forever..

14. Telefon bimbit saya..
Nokia 6680

15. Bile saya terjaga...
saya bukak mata lah...hahaha.


16. Saya paling meluat...
Orang yang berlagak..dan suka menunjuk2,harap2 aku x mcmtu..

17. Pesta/parti adalah
Suasana meriah..dan ramai orang.

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
Kucing

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
Semua peringkat seronok..dari zaman kanak2,remaja,dan alam rumah tangga..
semua seronok lah yang penting aku hepi jadi diri aku sendiri..

20. Hari ini..
Adalah hari selasa..

21. Malam ini saya akan..
Tido awal bestnye tido..

22. Esok pula saya akan..
Masak makanan kegemaran suami dan anak.

23. Saya betul2 inginkan..
Kebahagian dunia dan akhirat.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
Ok je macam biasa,cuma tumbuh jerawat sebijik..

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
Kalau kat sandakan ni apalah sangat..

26. Makanan barat atau jepun..
Barat..kalau ada melayu lagi bagus.

27. Bilik yang terang atau gelap..
Gelap best tido.

28. Makanan segera adalah...
Ape2 je..yang segera untuk dimakan.

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"Jangan sentuh kucing tu" cakap kat ank sbb dia nak pegang kucing pulak..

30. Siapa yang anda ingin tag..
Tak der saper2 la..

0 comments: