Sweet Heart

Saturday, June 20, 2009

Tag dari Kak irma & kak jue

1. who tag you?
- Puan Irmaliah Mohd Ramli kita ni lah..


2. do you like tags?
- ermmm..Tengok masa la,kalau time rajin suka jugak la layan tag ni,time angin malas tu main jawab blasah je la..


3. If you can have a dream to come true,what would it be?
- Nak duk senang lenang..goyang kaki je..

4. What is your current mood?
- kira mood ok jugak la..


5. What will u do if your crush said he/she adores u to?
- sorry i dah berpunya..

6. Will you fall in love with your bestfriend?
- x penah..


7. Which will you prefer,loving someone or being loved by someone?
- saling sayang menyayangi lah bagus..


8. What is your favourite food?
- masakan mak la rindunya..


9. If the person you dislike is right infront of you,what will you do?
- wat x tahu jelah..


10. What do you pray each day for your loved ones?
- diampunkan dosa,pnjgkan umur,di limpahkan kasih sayang dimurahkan rezeki..


11. How would you see yourself in ten years time?.
- rasa2nya time tu dah ada beberapa org anak dan nak ada kerjaya sendiri..harap2 la.


12. What is the reason that could make you tensed up?
- sesuatu hal yang boleh wat aku naik angin..

13. What kind of person do you think the person who tag u is?
- cik irma kita ni x lama lagi nak bersalin,masuk 3 org anak dah..

14. Would you rather be a single and rich or married but poor?
- kalau pilih salah satu rasanya x lengkap plak hidup ni,berkahwin+berharta+bahagia baru sempurna

15. Would you sacrifice for your loved ones?
- semestinya,rela bekorban apa saja.

16. What's the character must have in your partner?
- loving..caring...

17. If you fall in love with to people simultaneusly,who would you like to pick?
- timbang2 la dulu..+ - x = yang terbaik antara yang terbaik..

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing that someone has done?forget?
- x dapat lupakan kot tengok pada kes la.

19. Do you prefer being single or having a relationship?
- Relationship la..

20. What is your embrassing moment?
- apa ek..penah jatuh sungai,sib baik aku masih hidup lg..pnjg umur..

21. Who are the 5 person that you would like to tag?
x de nak tag saper2..haha sian tag ni asal smpai kt aku je stop gitu je. hehe..

3 comments:

julia jus said...

tq yer..mujur pjg umur cik eryn..leh kita berkenalan.huhuaaa

irma said...

gud job bebeh.....

erynonelove said...

tu la kak jue dah la jatuh depan kawan2..memamukan tul.