Sweet Heart

Friday, May 29, 2009

Delicious!!!!....nyam..nyam..



Sejak erisya dah pandai makan sendiri ni mama selalu la kena buat makanan untuk dia makan,lagipun sejak akhir2 ni selera makan dia makin mejadi plak..ya lah tengah nak membesar lah katakan..selain daripada bubur nasi erisya ni suka sgt mkn kuih muih,buah2han..hari ni mama buat apam balik with chocolate chip..belum siap masak lg dia dah mintak..nok!!nok!! tak sabar2..



Dah siap masak laju je makan..tengok tu..



Yang tak tahannya kalau boleh satu keping apam balik tu nak masuk terus..ish..ish..sedap sangat ke mama masak tu..




Memang sedap lah kalau tak sedap takkan sampai habis satu sekeping..papa pun cakap sedap..hehe..perasan lah pulak..

4 comments:

irma said...

wah....erisya....boleh tahan selera makan.....lama dok tgk erisya....mesti semangat doh badan dia...erisya ajoklah mama mari jln2 cni...susoh nak leh tgk erisya...huhu..cik ima dok larat nok jalan kaki nk bawok perot...huhu

znurul said...

sronoknya tengok erisya makan..sementara anok ada selera ni, mama dia kena rajin la.Erisya gi lah jalan umoh cik irma,nanti ujung bulan depan mai jalan umoh cik nurul pulok deh!

erynonelove said...

hehe..nantila bila2 free erisya gi jalan umah cik irma ye..

erynonelove said...

tu la pasal..poning kepala den nak mikir hari2 menu apa la nak masak tuk erisya ni..